FAQ

Proces kupowania

1. Jak mogę dokonać zakupu?

2. Ile kosztuje projekt graficzny?

3. Jakie pliki należy przygotować do projektu?

4. Ile trwa realizacja zamówienia?

5. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Zwroty i reklamacje

6. Kiedy mogę zwrócić zakupiony towar?

7. W jaki sposób zostaną mi zwrócone pieniądze?

Produkty

8. Czy wszystkie produkty są szyte w Polsce?

9. Czy materiały, z których produkowane są ubrania posiadają certyfikaty jakości?

10. Jak prać i prasować produkt?

1. Jak mogę dokonać zakupu?

Wystarczy, że napiszesz do nas zapytanie mailowo lub przez formularz kontaktowy i opiszesz co dokładnie chcesz zamówić. Dalej poprowadzimy Cię przez cały proces szybko i sprawnie.
Wróć do góry

2. Ile kosztuje projekt graficzny?

Jeżeli posiadasz wszystkie grafiki i Twój projekt polega jedynie na odpowiednim ułożeniu loga i dopasowaniu do siebie Twoich grafik na wybranym kolorze koszulki to taka usługa jest w cenie koszulki.
Jeśli jednak potrzebujesz stworzyć wyjątkowy projekt nasz grafik służy pomocą. Taka usługa kosztuje 199 zł brutto. W ramach tego dostaniesz od nas prosty dokument, który wypełnisz swoimi pomysłami, potrzebami i inspiracjami. Na podstawie tego grafik stworzy koncepcję kreatywną projektu, na który możesz nanieść swoje poprawki.
Wróć do góry

3. Jakie pliki należy przygotować do projektu?

Wszystkie grafiki i loga, które chcesz umieścić na projekcie powinieneś podesłać do nas w jak najlepszej rozdzielczości. Idealną opcją są pliki wektorowe w formacie *.pdf, *.eps lub *.ai. Jeśli nie ma dostępu do nich to proszę podesłać pliki *.jpg lub *.png w jak najwyższej rozdzielczości.
Wróć do góry

4. Ile trwa realizacja zamówienia?

Na czas realizacji zamówienia składają się 2 czynniki: czas produkcji i czas wysyłki. Od momentu akceptacji zmówienia i projektu graficznego produkcja zwykle zajmuje 7-10 dni roboczych. Jeżeli potrzebna jest ekspresowa realizacja w 1-3 dni proszę o tym informować jak najwcześniej. Wysyłka trwa 1-3 dni zależnie od wybranego sposobu.

Wróć do góry

5. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Oczywiście. Zapraszamy do naszego biura w godzinach 9:00-17:00 w dni robocze. Prosimy jedynie wcześniej nas o tym poinformować abyśmy zdążyli przygotować zamówienie na czas. Dokładny adres to: ul. Zabłocie 39/203 30-701 Kraków.
Wróć do góry

6. Kiedy mogę zwrócić zakupiony towar?

Z uwagi na to, że praktycznie wszystkie produkty są spersonalizowane i wykonane na specjalne zamówienie, nie ma możliwości zwrotu produktu bez podania przyczyny. Natomiast jeśli wysłane produkty są w złych rozmiarach lub zawierają jakieś wady fabryczne skontaktuj się z nami jak najszybciej. Możesz to zrobić mailowo na kontakt@runspiration.pl lub telefonicznie (+48 794 996 786). Wykonamy Twój produkt od nowa lub zwrócimy Ci pieniądze.
Wróć do góry

7. W jaki sposób zostaną mi zwrócone pieniądze?

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji pieniądze zwrócimy na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni.
Wróć do góry

8. Czy wszystkie produkty są szyte w Polsce?

Nie. Część produktów szyjemy w naszej szwalni w Krakowie – oznaczone są odpowiednio w opisie. Powstają w całości, razem z drukiem w naszej pracowni. Pozostałe produkty sprowadzamy od producentów z całej Europy. Więcej informacji o szytych przez nas produktach znajdziesz w dziale: "nasza jakość".
Wróć do góry

9. Czy materiały, z których produkowane są ubrania posiadają certyfikaty jakości?

Tak, wszystkie materiały posiadają certyfikaty jakości. Na życzenie udostępniamy je Państwu do wglądu.
Wróć do góry

10. Jak prać i prasować produkt?

Aby zapewnić najlepszą żywotność materiałów najlepiej prać ubrania w temperaturze 40 stopni Celsjusza na lewej stronie. Nie należy używać wybielaczy ani prać chemicznie. Prasować można jedynie na lewej stronie.
Wróć do góry